Saturday 21 February 2015

Cuti CNY

Cuti 6 hari lagi....woooweayyy....walaupun aku takde sebarang aktiviti yang menarik sepanjang cuti. 
Eh...siapa kata tak ada....
1. Ikut teman serumah yg bekerja di Tan Chong ke Rumah Terbuka Tan Chong....makan time...
2. Abang dan SIL datang ke rumah. Kanak-kanak tu dah lama tak swimming katanya. Aku dengan bersemangat nak join sekali...rupa-rupanya legging tinggal kat PUJ...pfttt...
3. Aku di rumah sahaja lantaran kemalasan tahap gaban yg melampau-lampau.
4. Hari ini nak pegi tengok wayang katanya. Tetapi, bergantung kepada tahap kerajinan aku untuk bersiap-siap.

Sambil menaip ni, teringat plan aku untuk pergi gym pagi ni. Jadi ke tidak ni? Kalau ikut niat dan keinginan, patutnya aku dah bersiap-siap. Tapi bila ditimbang tara dengan kemalasan....mana satu yang akan menang ni?

No comments:

Post a Comment